Laikapstākļi
  •  
    Rīgā, 3 °C, D vējš 7 m/s
    nov
    23
  •  
    Rīgā, 6 °C, D vējš 5 m/s
    nov
    24
  •  
    Rīgā, 7 °C, D vējš 4 m/s
    nov
    25

Uzņēmums

6 Jūnijs

Uzstādīta jauna bitumena emulsijas uzglabāšanas cisterna

Uzstādīta jauna bitumena emulsijas uzglabāšanas cisterna

Ar prieku paziņojam, ka AS Ceļu pārvalde asfaltbetona rūpnīcā Rīgā, Bukultu ielā 3 esam uzstādījuši jaunu un modernu bitumena emulsijas uzglabāšanas cisternu. No šodienas bitumena emulsiju tiek pievienota pie mūsu pārdodamo produktu klāsta un tā būs pieejama jebkuram mūsu klientam.

3 Novembris

Gatavojoties ziemas sezonai savlaicīgi, esam sākuši jaunas ceļu uzturēšanas tehnikas iegādi

Gatavojoties ziemas sezonai savlaicīgi, esam sākuši jaunas ceļu uzturēšanas tehnikas iegādi

Šogad gatavojamies ziemas sezonai savlaicīgi, un esam pamazām sākuši jaunas ceļu uzturēšanas tehnikas iegādi. Pirmais Mercedes Benz jau ir ierindā.

18 Septembris

A/S Ceļu pārvalde spectransporta autoparka papildinājums

A/S Ceļu pārvalde spectransporta autoparka papildinājums

Esam iegādājušies retu un īpašu tehnikas vienību - daudzfunkcionālu hidrodinamisko vakuummucu uz MAN GA26 360 bāzes. Auto ir aprīkots ar dalīto 10 kubikmetru cisternu, dubļu un vakuumsūkņiem, divu diametru šļaukām ar speciālajiem uzgaļiem. Ar augstspiediena sūkņa palīdzību iekārta spēj likvidēt aizsērējumus un sadambējumus ūdensvadu un kanalizācijas sistēmās, iekārta var atsūknēt lielus apjomus no viena rezervuāra uz otru, kā arī aizvest prom līdz pat 10 kubikmetriem šķidrummasas. Būtiska ekstra - iekārta spēj strādāt salā līdz pa -10 grādiem.

8 Septembris

AS "Ceļu pārvalde" juridiskās adreses maiņa

No 08.09.2014. AS "Ceļu pārvalde" ir nomainīta juridiskā adrese. Jaunā adrese ir Duntes iela 15a, Rīga, LV-1005, Latvija

22 Aprīlis

AS "Ceļu pārvalde" vairākuma akcionāra maiņa

No 22.04.2013. AS "Ceļu pārvalde" lielākais akcionārs vairs nav Rīgas dome. Rīgas domei piederošās CP akcijas ir iegādājusies privāta kompānija, līdz ar to uzņēmums vairs nav Rīgas pašvaldības pakļautība.

12 Aprīlis

Rīgā ir sākušies ielu sakopšanas darbi – Smilts nogulšņu savākšana un izvešana pēc ziemas sezonas

Saskaņā ar Rīgas domes Satiksmes departamenta rīkojumu no 2013. gada 11. aprīļa AS „Ceļu pārvalde” ir uzsākusi smilšu nogulšņu savākšanas un izvešanas darbus no pilsētas ielām pēc ceļu uzturēšanas ziemas sezonas.

Saskaņā ar līgumu ar Rīgas domes Satiksmes departamentu AS „Ceļu pārvalde” realizē pilsētas ielu uzkopšanu trijos Rīgas rajonos – Ziemeļu rajonā, Latgales un Zemgales priekšpilsētā.

Atbilstoši darbu plānam, RD Satiksmes departamenta noteiktajiem maršrutiem un piešķirtajam finansējumam pirmkārt notiek smilšu savākšana un izvešana no maģistrālajām ielām.

Kopā smilšu savākšanas un izvešanas darbos piedalās līdz 9 AS „Ceļu pārvalde” darba brigādēm: Latgales priekšpilsētā, Zemgales priekšpilsētā un Ziemeļu rajonā.

Diemžēl šogad ziemas laika apstākļi saglabājas neparasti ilgi, ledus un sniega kušanas periods ir garāks, kā arī iespējami nelabvēlīgi laika apstākļi – stiprs vai ilgstošs lietus vai slapjš sniegs, darbi var ieilgt pat līdz maija mēneša beigām.

Informāciju sagatavoja - Vladimirs Novodvorskis, t.29486962.

12 Aprīlis

AS „Ceļu pārvalde” atsāk aukstā asfalta ražošanu

Informējam visus sadarbības partnerus, kā arī jaunos klientus, ka AS „Ceļu pārvalde” asfaltbetona rūpnīca Bukultu ielā 3, atsāk ražot auksto asfaltu pēc tehnoloģijas, kurā tiek izmantotas speciālās bituma piedevas.

Auksto asfaltu izmanto ceļu, ietvju, autostāvvietu un pagalmu bedrīšu īslaicīgam remontam, kā arī to var iestrādāt jebkurā gadalaikā un laika apstākļos.

Informējam visus sadarbības partnerus, kā arī jaunos klientus, ka AS „Ceļu pārvalde” asfaltbetona rūpnīca Bukultu ielā 3, atsāk ražot auksto asfaltu pēc tehnoloģijas, kurā tiek izmantotas speciālās bituma piedevas.

Auksto asfaltu izmanto ceļu, ietvju, autostāvvietu un pagalmu bedrīšu īslaicīgam remontam, kā arī to var iestrādāt jebkurā gadalaikā un laika apstākļos.

Aukstais asfalts ir viegli iestrādājams, kur nav vajadzīgas profesionālās iemaņas un speciāla tehnika, tā kā to var izmantot gan profesionālas kompānijas, kuras nodarbojas ar autoceļu remontiem, gan cilvēki, kuriem ir vēlme saremontēt bedrītes savā piemājas ceļā, ielā utt.

Aukstais asfalts ir pietiekami elastīgs arī pie negatīvām temperatūrām, izmantojams arī pēc ilgstošas glabāšanas (vismaz viens gads), to nav nepieciešams sildīt vai sajaukt un pēc iestrādes uzreiz var atjaunot transporta kustību.

Pirms aukstā asfalta ieklāšanas bedrītes jāiztīra mehāniski vai ar saspiesta gaisa palīdzību, bedrītes minimālais dziļums ne mazāks par 3 cm. Lai palielinātu aukstā asfalta un esošā remontējamā seguma saķeri, var veikt virsmas gruntēšanu.

Uz šo brīdi aukstais asfalts ir pieejams gan vaļējā, gan fasētā veidā.

Sīkāku informāciju Jūs varat noskaidrot, zvanot pa tālruni +371 67797089 vai sūtot pieteikumus uz norādīto e-pastu: abr@celuparvalde.lv.

Informāciju sagatavoja - Vladimirs Novodvorskis, t.29486962.

VairākPaslēpt
6 Marts

AS "Ceļu Pārvalde" būtiski palielina ieņēmumus

Ceļu būves uzņēmuma AS "Ceļu pārvalde" ieņēmumi 2012.gadā sasniedza 25.6 milj. latu, kas ir par 36% vairāk nekā tika plānots. Turklāt būtiski pieaugusi bruto peļņa no 0.7 milj. latu 2011.gadā līdz 1.5 milj. latu 2012.gadā.

„Kaut arī 2012.gada ieņēmumu palielinājums tika prognozēts 8% apmērā, salīdzinot ar 2011. gadu, tomēr uzņēmumam ir izdevies būtiski pārsniegt prognozēs plānoto 18.7 milj. latu vietā ieņemot 25.6 miljonus latu,” uzsver AS "Ceļu Pārvalde" valdes priekšsēdētāja pienākumu izpildītājs Leonīds Šafirs. „Tas liecina, ka pagājušajā gadā ir uzņemts pareizs kurss zaudējumu mazināšanā. Peļņas un rentabilitātes rādītāji norāda uz pozitīvu tendenci un uzņēmuma izaugsmi.”

Neauditētie dati liecina, ka 2012. gada neto zaudējumi būtiski samazināti – no 1.5 milj. latu 2011. gadā līdz nepilniem 200 tūkstošiem latu pērn.

Vladimirs Novodvorskis, t.29486962.

9 Janvāris

2013.gada 8.janvārī par AS „Ceļu pārvalde” valdes priekšsēdētāja p.i. nozīmēts Leonīds Šafīrs

Cienījamie sadarbības partneri un klienti! 

Ņemot vērā š.g. 08.janvāra AS „Ceļu pārvalde” padomes sēdē nolemto, informējam, ka AS „Ceļu pārvalde” valdes priekšsēdētāja pienākumus no šī brīža pilda Leonīds Šafīrs.

28 Decembris

Uz ceļiem - Lētais ir labā ienaidnieks

Latvijas ceļu kvalitāti var uzlabot tikai mainot pieeju to būvniecības finansējumam

Tā domā Rīgas pašvaldības uzņēmuma AS „Ceļu pārvalde” valdes loceklis Valērijs Petrovs. Viņš pastāstīja laikrakstam „Вести Сегодня”, kādas problēmas jāpārvar ceļu būvniekiem.

Latvijas ceļu kvalitāti var uzlabot tikai mainot pieeju to būvniecības finansējumam

Tā domā Rīgas pašvaldības uzņēmuma AS „Ceļu pārvalde” valdes loceklis Valērijs Petrovs. Viņš pastāstīja laikrakstam „Вести Сегодня”, kādas problēmas jāpārvar ceļu būvniekiem.

Ksenija Lavrentjeva

Uz vispārēja pamata

-          Jau var rezumēt provizoriskos aizejošā gada rezultātus. Tātad kāds tas bija uzņēmumam AS „Ceļu pārvalde”?

-          Labs! Kļūt par līderi ceļu būves tirgū – šādu ambiciozu mērķi izvirza sev uzņēmums AS „Ceļu pārvalde”. Šī gada veikums mūs priecē. Ja pagājušo gadu uzņēmums pabeidza ar zaudējumiem 1,8 milj. latu apmērā, tad tagad tos izdevās ievērojami samazināt līdz 500 tūkst. latu. Daudz vēl ir jāpaveic, bet jau ir acīmredzams, ka krīze, tai skaitā arī iekšējā, ir pārvarēta un ir sākusies augšupeja. Uzņēmuma apgrozījums šogad ir sasniedzis 24 milj. latu.

      Tā ir pozitīva dinamika – visa kolektīva saspringta un, protams, jaunās uzņēmuma valdes       darba rezultāts. Jaunajai uzņēmuma valdei izdevās izraudzīties pareizo stratēģiju un enerģiski to realizēt.

Šodien mums galvenais ir iekšējais tirgus, kurā mēs sevi prezentējam kā nopietnu un atbildīgu spēlētāju, kurš var garantēt augstu darba kvalitāti, saglabājot saprātīgu cenu.

Patlaban mēs turpinām strādāt vairākos lielos objektos. Gandrīz ir pabeigta ceļa būve Jaunjelgavā, ceļa posms Siliņi – Aknīste, ceļa Rīga – Ērgļi 90. – 99. km.

-          AS „Ceļu pārvalde” ir uzņēmums, kurš pieder pašvaldībai – Rīgas domei. Vai jums nav priekšrocību pasūtījumu sadales laikā?

-          Tagad jau nav. Līdz 2004. gadam Rīgas domei bija tiesības dot pasūtījumus saviem uzņēmumiem. Tajā laikā mums bija cita peļņa – 3 – 4 milj. latu gadā.

Šodien AS „Ceļu pārvalde” ir akciju sabiedrība, kura pēc konkurences likuma uz vispārējiem pamatiem piedalās konkursos. Pārkārtoties nebija tik vienkārši, bet mēs iemācījāmies strādāt jaunajos apstākļos un paliekam ierindā, neskatoties uz sarežģīto situāciju.

-          Kā jums tas izdodas?

-          Strādājam! Savu lomu nospēlēja jaunās tehnoloģijas, kuras izmanto AS „Ceļu pārvalde”. Nesen mūsu speciālisti noorganizēja tā saucamā „aukstā asfalta” ražošanu. Tā priekšrocība – pastāv iespēja veikt ceļu remontu visa gada laikā jebkuros laika apstākļos, pat sala laikā.

Vēl viens daudzsološs jaunums: nākamajā gadā uzsāksim mūsdienu celtniecības materiāla modificētā bituma, kurš ir elastīgāks un mazāk plaisā, ražošanu. Tagad nenāksies to iepirkt Lietuvā un Polijā. Tas ļaus ietaupīt transporta izdevumus un samazināt produktu, kuri tiek ražoti uz modificētā bituma pamata pašizmaksu. Pēc sertifikācijas procedūras pabeigšanas mēt AS „Ceļu pārvalde”  sāksim bituma pārdošanu, tai skaitā arī uz ārzemēm. Tās arī ir mūsu valsts preces, par kuru nepieciešamību Latvijas ekonomikai jau tik sen runā.

Visi šie sasniegumi izrādījās iespējami tikai, pateicoties kvalificētam personālam. Mums ir izdevies saglabāt pieredzējušus speciālistus. Tai pašā laikā mēs aktīvi gatavojam jauno maiņu. Katru gadu uzņēmumā iziet praksi studenti, un daudzi no viņiem paliek strādāt pie mums.

Ja tuvākajā laikā mums izdosies uzvarēt vēl vairākos konkursos, tas nozīmē, ka visam nākamajam gadam mums būs nodrošināti pasūtījumi. Iegūt labu pasūtījumu – lūk tas ir svarīgi. Bez smieklīgām cenām.

 

-          Satiksmes ministrija nesen izdalīja ceļu būvei pietiekami lielu summu – gandrīz 280 milj. latu. Bet Rīgas dome pirmo reizi vēsturē sāka vērienīgu kvartālu iekšējo ielu remontu. Tātad darbu fronte pastāv … Kur ir problēma?

-          Šajā tirgū ir ļoti asa konkurence. Nupat sākas jaunā konkursu sezona, un daudzi uzņēmumi, nonākot bezizejas situācijā, atkal izmisīgi dempingos, lai iegūtu pasūtījumu par jebkuru cenu un saglabātu apgrozījumu, lai varētu norēķināties ar kredītiem. Tamdēļ daži kolēģi ir gatavi konkursā piedalīties ar tik tiešām smieklīgām cenām, kuras dažkārt ir zemākas par pašizmaksu.

Lūk, arī pagājušajā gadā kāds uzņēmums uzvarēja kvartālu iekšējo ielu remonta konkursā, piedāvājot cenu, kura ir gandrīz par 54% zemāka nekā konkurentiem. Mēs kā speciālisti zinām, ka tā ir nereāla cena! Šādās summās var iekļauties tikai, strādājot ar bezmaksas materiāliem un nemaksājot algu strādniekiem.

Mums tas ir nepieņemami. Mūsu uzņēmumā visi 340 darbinieki strādā oficiāli. Mēs maksājam visus nodokļus, un pat visgrūtākajos laikos uzskatām cilvēku par savu prioritāti.

-          Jau sen tiek runāts par to, ka jāmaina konkursu rīkošanas procedūra, piemēram, uzreiz jāatmet viszemākā cena.

-          Šī lieta tā arī nav izkustējusies. Manuprāt, tā nav izeja. Var taču piedāvāt cenu, kura ir par 10 latiem augstāka par viszemāko un iekļauties normatīvos. Problēma pastāv apstāklī, ka šodien likums nosaka cenas griestus. Bet šādas nepieciešamības nav. Tieši otrādi, jāuzstāda apakšējā robeža, lai nebūtu dempinga.

Te nav nekā sarežģīta tādēļ, ka konkursa izsludinātāji aptuveni zina nepieciešamo darbu apjomu un kvalitātes līmeni. Pasūtītājiem jāsaprot, ka, piekrītot zemai cenai, viņi apdraud gan objekta kvalitāti, gan tā nodošanas termiņus. Nereti lieta beidzas ar jauna konkursa izsludināšanu, bet cieš cilvēki, kuriem nemaksā par darbu.

-          Kādu maržu jāiekļauj pasūtījuma cenā, lai uzņēmums varētu normāli attīstīties?

-          Apmēram 20%, bet pagājušajā gadā mēs apmierinājāmies ar 10 – 15% tikai lai saglabātu darbavietas.

Te ir svarīgi ņemt vērā to, ka ceļu darbus ātri nevar pabeigt – parasti objekti pāriet uz nākamo sezonu. Asfalts tiek ražots no bituma, bet smagā tehnika patērē daudz degvielas. Naftas produktu cenas pastāvīgi pieaug, un mūsu nozare no tā ir ļoti atkarīga. Izdevīgākā situācijā atrodas tie, kuriem mātes kompānijas ir ārzemēs un palīdz pārdzīvot grūtos laikus.

 

Jādomā ar savu galvu

 

-          Kādēļ Latvijā ceļi ir sliktāki nekā Lietuvā un Igaunijā? Tas uzreiz ir jūtams, šķērsojot robežu …

-          Es stipri nevainotu būvniekus. Tā ir sistēmas, nevis nozares problēma. Ja mēs gribam labus ceļus, jāmaina pieeju to būvniecībai un apkalpošanai.

Galvenā problēma ir apstāklī, ka Latvijā jau no paša sākuma nebija (un patlaban nav) ilgtermiņa ceļu attīstības programmas kā tas pastāv tai pašā Igaunijā. Bet tas ir ļoti svarīgi – saprast kādas prioritātes ir šajā jomā. Tas notiek tādēļ, ka ministri bieži mainās, un kopā ar viņiem mainās arī attīstības vektors.

Jāatjauno autoceļu fondu, no kura valsts atteicās premjera E. Repšes valdīšanas laikā. Igaunijā tas jau pastāv un tur tiek ieskaitīti mērķa atskaitījumi, tādējādi ceļu būvnieki var plānot savus darbus, tādēļ ir arī rezultāts. Visi lielie ceļi jau ir atremontēti, kā arī mazāk svarīgi jau praktiski ir savesti kārtībā.

Igaunijā pastāv šāda kārtība: uzņēmums, kurš ir uzvarējis ceļa būves konkursā, nodarbojas arī ar tā apkalpošanu, tādējādi ceļu būvnieki ir ieinteresēti veikt darbus kvalitatīvi. Turklāt igauņi savā tirgū svešos ne visai laiž, kaut gan formāli tirgus, protams, ir atvērts.

Beidzas kārtējais Eiropas Savienības finansējuma periods. Mūs satrauc arī tas, vai tiks ņemtas vērā investīcijas ceļu būvē jaunajā budžetā. Ja nopietni nenodarbosies ar šo problēmu, varam palikt tukšā.

Būvnieki var nodrošināt kvalitāti, bet par to nav gatavi maksāt. Bieži pasūtītājs izmanto nepareizus normatīvus, neņemot vērā trases slodzi un citus parametrus. Šāda taupība bieži beidzas bēdīgi, jo remonti ir dārgāki. Ceļu būvnieki bieži sastopas ar to, ka veicot darbus saskaņā ar projektu, būs tikai sliktāk.

-          Taču Eiropas normatīvi visur ir vienādi …

-          Jā, bet tie mums neder! „Pīrāgs”, kuru iesaka ES kā ceļa pamatu, neņem vērā mūsu apstākļus. Lieta ir ne tikai tai apstāklī, ka pie mums ir aukstas ziemas. Zviedrijā arī ir auksti, bet tur ceļu segumu klāj uz granīta, nevis uz smilts, vietām purvainām augsnēm kā pie mums.

Tā ka mums jābūt savai galvai uz pleciem, saviem institūtiem, kuriem jāizstrādā tieši to, kas ir vajadzīgs mums.

 

VairākPaslēpt
21 Decembris

Ielu tīrīšanu apgrūtina intensīvā satiksme un ielu malās atstātie spēkrati

Sniega tīrīšanas darbus būtiski apgrūtina milzīgā satiksme Rīgas ielās, kas sniegputeņa laikā kļūst īpaši intensīva, kā arī ielu malās novietotie transporta līdzekļi. Rīgas domes lēmums par bezmaksas braukšanas tiesību piešķiršanu sabiedriskajā transportā personīgā transporta vadītājiem stipras snigšanas laikā varētu būtiski atvieglot radušos situāciju, skaidro AS „Ceļu pārvalde”.

„Tā kā pirmais sniegs Latvijā uzkrita jau oktobra otrajā pusē, tad stiprai snigšanai decembrī uzņēmums bija sagatavojies laikus,” uzsver AS „Ceļu pārvalde” valdes priekšsēdētāja vietnieks Leonīds Šafirs. „Tomēr grūtības ar sniega tīrīšanu rodas ilgstošas snigšanas apstākļos, kas ir raksturīgi šī gada decembrim, kā arī aktīvas ceļu transporta kustības laikā sastrēgumstundās. Apstākļos, kad pilsētas ielas ir pilnas ar transportu un satiksme sniegputeņa dēļ kļuvusi lēna, operatīvs sniega tīrīšanas darbs ir stipri apgrūtināts un praktiski nav iespējams.”

Sniega tīrīšanas darbus būtiski apgrūtina milzīgā satiksme Rīgas ielās, kas sniegputeņa laikā kļūst īpaši intensīva, kā arī ielu malās novietotie transporta līdzekļi. Rīgas domes lēmums par bezmaksas braukšanas tiesību piešķiršanu sabiedriskajā transportā personīgā transporta vadītājiem stipras snigšanas laikā varētu būtiski atvieglot radušos situāciju, skaidro AS „Ceļu pārvalde”.

„Tā kā pirmais sniegs Latvijā uzkrita jau oktobra otrajā pusē, tad stiprai snigšanai decembrī uzņēmums bija sagatavojies laikus,” uzsver AS „Ceļu pārvalde” valdes priekšsēdētāja vietnieks Leonīds Šafirs. „Tomēr grūtības ar sniega tīrīšanu rodas ilgstošas snigšanas apstākļos, kas ir raksturīgi šī gada decembrim, kā arī aktīvas ceļu transporta kustības laikā sastrēgumstundās. Apstākļos, kad pilsētas ielas ir pilnas ar transportu un satiksme sniegputeņa dēļ kļuvusi lēna, operatīvs sniega tīrīšanas darbs ir stipri apgrūtināts un praktiski nav iespējams.”

 Pilsētas ceļu dienestu un pašu autovadītāju interesēs ir panākt, lai ceļu satiksme snigšanas laikā nebūtu tik intensīva. „Diemžēl šobrīd tomēr sanāk apburtais loks – autovadītāji sūrojas par ceļu dienestu darbu, un paši tai pašā laikā traucē operatīvam sniega tīrīšanas tehnikas darbam. Tādēļ atbalstām Rīgas domes lēmumu par bezmaksas braukšanas tiesību piešķiršanu sabiedriskajā transportā personīgā transporta vadītājiem stipras snigšanas laikā. Cik efektīvs būs šis risinājums, varēs spriest pēc noteikta laika.”

Sniega tīrīšanas grūtības rodas arī pilsētas centrā stāvēšanai novietotā personīgā transporta dēļ it īpaši šaurās ielās, jo šie automobiļi traucē sniega tīrīšanas tehnikas darbam. Pēc AS „Ceļu pārvalde” valdes locekļa Valērija Petrova domām, situāciju ar automašīnu novietošanu varētu atvieglot stāvvietu izmantošana, ņemot vērā „pāra, nepāra” datumu principu. „Pāra datumos automašīnas varētu atstāt ielas vienā pusē, nepāra – otrā pusē. Šādi noteikumi jau ir spēkā dažās Latvijas pilsētās un varētu atvieglot sniega novākšanu arī galvaspilsētā.”

Šajā gadījumā īpaši svarīga loma ir operatīvai iedzīvotāju informēšanai par sniega tīrīšanas un izvešanas darbiem, lai automobiļu īpašnieki savlaicīgi varētu aizvākt savas automašīnas no ielām, kurās notiks sniega tīrīšanas darbi, un nenāktos šos transporta līdzekļus evakuēt piespiedu kārtā. Šajā kontekstā tiek augstu vērtēts RD Satiksmes departamenta informatīvais darbs, precīzāk, īpaši radītā portāla www.sniegs.riga.lv priekšrocības.  

AS „Ceļu pārvalde” veic Rīgas ielu sniega tīrīšanu Latgales priekšpilsētā, kā arī Zemgales priekšpilsētā un Ziemeļu rajonā. Trijos Rīgas rajonos sniega tīrīšanu realizē 15 sniega tīrīšanas automašīnas saskaņā ar maršrutiem un prioritātēm, kuras noteiktas līgumā ar RD Satiksmes departamentu. 

 

Vladimirs Novodvorskis

t. 29486962

VairākPaslēpt
17 Decembris

AS „Ceļu pārvalde” aicina visus autovadītājus būt uzmanīgiem uz ceļiem.

AS „Ceļu pārvalde” aicina visus autovadītājus būt uzmanīgiem uz ceļiem. Lūdzam Izvēlēties laika apstākļiem atbilstošu transporta ātrumu un ievērot distanci. Sākoties ziemas sezonai, braucamās daļas stāvoklis var strauji mainīties. Esiet uzmanīgi pie stūres, saudzējiet sevi un savas automašīnas!

Lai Jums labs ceļš!

17 Decembris

Uz ceļiem Ziema. Laiks klāt asfaltu. AS „Ceļu pārvalde” ir atradis ceļu bedru problēmas risinājumu

Tuvākajā laikā lielajos būvmateriālu veikalos nonāks pārdošanā Latvijas ražotāja „aukstais” asfalts. Šī prece ir nepieciešama gan pilsētniekiem, gan mazdārziņu īpašniekiem, gan lauciniekiem.

Dažreiz redzot kā aukstā decembra dienā strādnieki labo asfaltu, mēs pukojamies: „Atraduši laiku! Kas gan ziemā remontē ceļus?”. Un pavisam veltīgi! Īstenībā jūs vērojiet moderno tehnoloģiju izmantošanu.

Tuvākajā laikā lielajos būvmateriālu veikalos nonāks pārdošanā Latvijas ražotāja „aukstais” asfalts. Šī prece ir nepieciešama gan pilsētniekiem, gan mazdārziņu īpašniekiem, gan lauciniekiem.

Dažreiz redzot kā aukstā decembra dienā strādnieki labo asfaltu, mēs pukojamies: „Atraduši laiku! Kas gan ziemā remontē ceļus?”. Un pavisam veltīgi! Īstenībā jūs vērojiet moderno tehnoloģiju izmantošanu.

„Aukstais” asfalts, kuru no šī gada ražo Rīgā, ir Rīgas pašvaldības uzņēmuma AS „Ceļu pārvalde” lepnums. Tā arī ir tā pati mūsu pašu zemes prece, par kuras nepieciešamību Latvijas ekonomikai jau sen un daudz runā.

- Mēs sen plānojām noorganizēt aukstā asfalta ražošanu ar cenu, kas ir zemāka nekā citu ražotāju piedāvātā cena, - stāsta uzņēmuma AS „Ceļu pārvalde” valdes loceklis Valērijs Petrovs. Tas ir ļoti aktuāli, jo ceļu būvnieku darba sezona sastāda 7 – 8 mēnešus. Pēc tam iestājas ziema un darbus nākas atlikt līdz nākamajam gadam.

Lai apkalpotu ceļus, AS „Ceļu pārvalde” iepirka „auksto” asfaltu no citiem ražotājiem, jo ražošanas pašizmaksa Latvijas rūpnīcā bija augstāka nekā iepirkumi no citiem ražotājiem. Vienlaikus jaunā uzņēmuma vadība neatstāja mēģinājumus noorganizēt šī vērtīgā produkta ražošanu ar konkurētspējīgu cenu. Problēma slēpās lētāka asfalta receptes izstrādē un produkta tehnisko īpašību uzlabošanā. Tomēr uzņēmuma speciālisti neatkāpās, turpināja radīt un mēģināt. Un viņu pūles vainagojās ar panākumiem!

- Laboratorijas kolektīvam un vadībai izdevās piemeklēt visas nepieciešamās sastāvdaļas „aukstā” asfalta ražošanai, - pauž Valērijs Petrovs. Laboratorijas analīžu rezultāti izrādījās iespaidīgi. Mēs ieguvām ļoti augstas kvalitātes asfaltu ar ne visai augstu cenu.

Moderno tehnoloģiju izmantošana ļauj veikt ceļu remontu jebkādos laika apstākļos. Pat bargā salā uzklātais „aukstais” asfalts iekonservēs bedri līdz pavasarim, kas, protams, uzreiz atvieglos autovadītāju dzīvi. Turklāt tas neļaus bedrei palielināties.

Svarīgākā „aukstā” asfalta priekšrocība ir izmantošanas vienkāršums. Jebkurš cilvēks, kurš, piemēram, uz ceļa pie sava mazdārziņa ir pamanījis, ka ir izveidojusies bedre, var nopirkt asfalta maisu, vienkārši aizbērt izbraukto vietu un nolīdzināt virsmu. Materiāla īpašības ir tādas, ka tas pēc bedres aizpildīšanas, sacietēs. Lielu izmēru bedru remontam var izmantot nomā paņemto vibroplati. Nepieciešamības gadījumā, protams, var vērsties pēc palīdzības pie AS „Ceļu pārvalde” speciālistiem.

Ir paredzēts, ka pavasarī un vasarā „auksto” asfaltu jānomaina ar „karsto”, bet ar to var nesteigties. Mūsu ražotais „aukstais” asfalts var kalpot ilgi.

Tuvākajā laikā maisos fasētais asfalts nonāks pārdošanā praktiski visos lielajos būvmateriālu veikalos. To var iegādāties arī mūsu rūpnīcā Bukultu ielā 3.

-          Ražotāja nosaukums - AS „Ceļu pārvalde” garantē augstu kvalitāti, - saka Valērijs Petrovs.

Turklāt steidzamam bedru remontam siltajā gada periodā uz mazdārziņu, ciematu, pagalmu un viensētu ceļiem var izmantot arī frēzēto, sasmalcināto asfaltu, kuru iegūst, noņemot augšējo nodilušo ceļa seguma slāni (to var iegādāties uzņēmuma AS „Ceļu pārvalde” asfaltbetona rūpnīcā Bukultu ielā 3). Izmantošanas paņēmiens ir ļoti vienkāršs – jāaizber bedri, jāizlīdzina to un jāpagaida, kamēr transports noblietēs tās saturu.

 

Ksenija Lavrentjeva 

VairākPaslēpt
10 Decembris

Ekspluatācijā nodots objekts "Lietus ūdens kanalizācijas kolektora remonts Tēriņu ielā"

2012.gada 10.decembrī parakstīts akts par izremontētā lietus ūdens kanalizācijas kolektora nodošanu ekspluatācijā Rīgā, Tēriņu ielā posmā no LK-1 līdz LK-3.

Darbus АS „Ceļu pārvalde” veica pēc Rīgas domes Satiksmes departamenta pasūtījuma saskaņā ar līgumu, kurš noslēgts 2012.gada 30.maijā.

Izbūvētā kolektora D1000 mm, garums 147 metri, atjaunotā ceļa seguma platība 1563 m2.

Jau iepriekš АS „Ceļu pārvalde” nodevusi ekspluatācijā izremontētos lietus ūdens kolektorus K.Ulmaņa gatvē posmā no LK-1 līdz LK-2 (kolektora garums 75 m, atjaunotā ceļa seguma platība 365 m2) un posmā no LK-3 līdz LK-5 (kolektora garums 81 m, atjaunotā ceļa seguma platība 882 m2).

6 Decembris

2012.gada 30.novembrī nodots ekspluatācijā objekts „K.Ulmaņa gatves un Beberbeķu ielas krustojums”

Ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējumu Rīgā pabeigta Kārļa Ulmaņa gatves un Beberbeķu ielas krustojuma rekonstrukcija un 2012.gada 30.novembrī krustojums nodots ekspluatācijā.

Pie Kārļa Ulmaņa gatves izbūvētas jaunas gājēju ietves, ierīkotas labiekārtotas sabiedriskā transporta pieturvietas, kā arī sakārtoti gājēju piekļuves maršruti gājēju tiltiņam. Tāpat paplašinātas Kārļa Ulmaņa gatves pamatbrauktuves joslas, uzstādītas brauktuves virzienu sadalošās barjeras un triecienu absorbējošie elementi.

Līdz ar Kārļa Ulmaņa gatves un Beberbeķu ielas krustojuma pilnveidošanu un labiekārtošanu nodrošināta daudz brīvāka maģistrālā transporta plūsma.

30 Novembris

Nodots ekspluatācijā objekts Salaspilī

2012.gada 23.novembrī AS „Ceļu pārvalde” nodeva ekspluatācijā būvobjektu „Krustojuma mezgla rekonstrukciju Lauka ielas posmā”, saskaņā ar SIA „Vertex projekti” izstrādāto projektu „Lauku, Daugavas un Kļavu ielas Salaspils pilsētā krustojuma mezgla rekonstrukciju Lauku ielas posmā no Skolas ielas līdz pievadceļam” pasūtītājam - Salaspils novada domei.

 

Objekta rekonstrukcijas darbi tika veikti no 2012. gada 9. augusta līdz 30. oktobrim.

 

Šajā posmā nomainīta kanalizācijas un apgaismošanas sistēma, rekonstruēts ceļa segums, izbūvēti trotuāri ar bruģakmens segumu un apzaļumota brauktuvei piegulošā teritorija. 

9 Novembris

AS „Ceļu pārvalde” uzsāk aukstā asfalta ražošanu

Informējam visus sadarbības partnerus, kā arī jaunos klientus, ka ar šī gada novembri AS „Ceļu pārvalde” asfaltbetona rūpnīcā Bukultu ielā 3, ir uzsākusi ražot auksto asfaltu pēc tehnoloģijas, kurā tiek izmantotas speciālās bituma piedevas.

 

Informējam visus sadarbības partnerus, kā arī jaunos klientus, ka ar šī gada novembri AS „Ceļu pārvalde” asfaltbetona rūpnīcā Bukultu ielā 3, ir uzsākusi ražot auksto asfaltu pēc tehnoloģijas, kurā tiek izmantotas speciālās bituma piedevas.

 

Auksto asfaltu izmanto ceļu, ietvju, autostāvvietu un pagalmu bedrīšu īslaicīgam remontam, kā arī to var iestrādāt jebkurā gadalaikā un laika apstākļos.

 

Aukstais asfalts ir viegli iestrādājams, kur nav vajadzīgas profesionālās iemaņas un speciāla tehnika, tā kā to var izmantot gan profesionālas kompānijas, kuras nodarbojas ar autoceļu remontiem, gan cilvēki, kuriem ir vēlme saremontēt bedrītes savā piemājas ceļā, ielā utt.

 

Aukstais asfalts ir pietiekami elastīgs arī pie negatīvām temperatūrām, izmantojams arī pēc ilgstošas glabāšanas (vismaz viens gads), to nav nepieciešams sildīt vai sajaukt un pēc iestrādes uzreiz var atjaunot transporta kustību.

 

Pirms aukstā asfalta ieklāšanas bedrītes jāiztīra mehāniski vai ar saspiesta gaisa palīdzību, bedrītes minimālais dziļums ne mazāks par 3 cm. Lai palielinātu aukstā asfalta un esošā remontējamā seguma saķeri, var veikt virsmas gruntēšanu.

 

Uz šo brīdi aukstais asfalts ir pieejams vaļējā veidā.

 

Sīkāku informāciju Jūs varat noskaidrot, zvanot pa tālruni +371 2204 8780, vai sutot pieteikumus pa e-pastu abr@celuparvalde.lv

VairākPaslēpt
25 Oktobris

AS Ceļu pārvalde ieņēmumi sasnieguši 19 milj. latu

Ceļu būves uzņēmums AS Ceļu pārvalde šī gada deviņos mēnešos strādājis ar 18,9 milj. latu lieliem ieņēmumiem, kas jau pārsniedz šī gada sākotnēji plānotos ieņēmumus.

Uzņēmums plāno šī gada ceturtajā ceturksnī 3,2 miljonu latu ieņēmumus, tādējādi līdz 2012. gada beigām plānots gūt vairāk nekā 22 milj. latu lielus ieņēmumus, kas ir par 15% vairāk nekā sākotnēji plānots (plānotie ieņēmumi 2012. gadā – 18,8 milj. latu).

Ceļu būves uzņēmums AS Ceļu pārvalde šī gada deviņos mēnešos strādājis ar 18,9 milj. latu lieliem ieņēmumiem, kas jau pārsniedz šī gada sākotnēji plānotos ieņēmumus.

Uzņēmums plāno šī gada ceturtajā ceturksnī 3,2 miljonu latu ieņēmumus, tādējādi līdz 2012. gada beigām plānots gūt vairāk nekā 22 milj. latu lielus ieņēmumus, kas ir par 15% vairāk nekā sākotnēji plānots (plānotie ieņēmumi 2012. gadā – 18,8 milj. latu).

Tā kā ceļu būves nozarē ir grūti plānot sezonas beigas un ziemas uzturēšanas sezonas sākšanos, kā arī tās intensitāti, AS Ceļu pārvalde plāno noslēgt gadu bez būtiskiem zaudējumiem. Atgādinām, ka 2011.gada zaudējumi sasniedza 1,4 milj. latu.

Savukārt šogad kopumā ceļu būves projektos jūtama pozitīva tendence, lēnām sāk mazināties 2011.gada nerentablo objektu ietekme uz finanšu rādītājiem, līdz ar to EBITDA rādītājs varētu sasniegt LVL 440 000, kas liecina par naudas plūsmas risku mazināšanos.

Pamatojoties uz izstrādāto ilgtermiņa finanšu stratēģiju uzņēmumā, 2013.gadā tiek plānots, ka kopējie ieņēmumi varētu sasniegt 2012.gada apjomus, bet jau 2014. gadā tiek prognozēts ieņēmumu pieaugums aptuveni par 4% nozares riska dēļ, jo šajā gadā ir pārejas periods ES finansētās programmas ceļu būves infrastruktūras uzlabošanai. 2015. gadā ieņēmumu izaugsme plānota 7% apmērā, prognozējot jaunu ES fondu pieejamību ceļu nozarei Latvijā. Gan 2016., gan 2017. gadā prognozēts ieņēmumu palielinājums vēl par vienu procentpunktu – 8%

VairākPaslēpt
6 Septembris

AS “Ceļu pārvalde” Asfaltbetona rūpnīcā saražots jau 2 000 000 t asfaltbetona

AS “Ceļu pārvalde” Asfaltbetona rūpnīcā saražots jau 2 000 000 t asfaltbetona. Gada laikā tā saražo vairāk nekā 120 000 t asfalta.

„Nozare attīstās, un arī mēs mēģinām pēc iespējas dažādot rūpnīcas darbību, lai apmierinātu pieprasījumu tirgū. Jau šobrīd iespējams pasūtīt vairāk nekā 30 dažādu asfaltbetona maisījuma veidu,” skaidro ražotnes vadītājs Dzintars Lūsis.

AS “Ceļu pārvalde” Asfaltbetona rūpnīcā saražots jau 2 000 000 t asfaltbetona. Gada laikā tā saražo vairāk nekā 120 000 t asfalta.

„Nozare attīstās, un arī mēs mēģinām pēc iespējas dažādot rūpnīcas darbību, lai apmierinātu pieprasījumu tirgū. Jau šobrīd iespējams pasūtīt vairāk nekā 30 dažādu asfaltbetona maisījuma veidu,” skaidro ražotnes vadītājs Dzintars Lūsis.

„Šogad uzsākām arī aukstā asfalta ražošanu. Tā būtiskākā priekšrocība – auksto asfaltu remontdarbos drīkst izmantot jebkurā gadalaikā un laika apstākļos, tam nekaitē ne sals, ne lietus. To var izmantot pat pēc ilgstošas glabāšanas, turklāt nav nepieciešama sildīšana un pēc iestrādes uzreiz var atjaunot transporta kustību.”

Aukstais asfalts ļauj labāk un ātrāk risināt tik aktuālu Latvijas autoceļu problēmu kā bedrīšu lāpīšanu. Tas piemērots bedrīšu un lauzumu pagaidu atjaunošanai ziemas – pavasara periodā, kad, atkāpjoties salam, tiek atsegti aukstuma izraisītie defekti uz ceļiem, kas rada virkni neērtību autovadītājiem.

AS „Ceļu pārvalde” asfaltbetona rūpnīca Bukultu ielā 3, Rīgā savu darbību sāka 1998.gadā. Ražošana notiek torņa tipa asfaltbetona rūpnīcā AMMANN (tips Euro MEA 240 U ar periodiskās darbības maisītāju, izgatavošanas gads - 1997., atbilst EN 536 drošības kritēriju standarta izvirzītajām prasībām). Tās ražošanas jauda ir 240 tonnas stundā. Saražotā produkcija atbilst visām Eiropas Savienības prasībām. Rūpnīcai ir Ražošanas procesa kontroles sertifikāts (Nr. 1325 – CPD-1615), kas ietver ražošanas procesa kontroles novērtēšanu un uzraudzību. Sertifikāts dod tiesības marķēt produktu ar CE zīmi.

(teksts tiks papildināts)

VairākPaslēpt
30 Jūlijs

Ekspluatācijā nodota daļa atjaunotā autoceļa Rīga-Skulte-Liepāja

VAS „Latvijas Valsts ceļi” īpaši izveidotā komisija kopā ar uzņēmuma AS „Ceļu pārvalde” pārstāvjiem apsekoja autoceļa A9 Rīga-Skulte-Liepāja posmu 0,000 – 0,900, kuram pilnība atjaunots segums, un parakstīja vienošanos par ceļa nodošanu ekspluatācijā.

Līgums par autoceļa A9 posma 0,000 – 0,900 remontdarbiem ar VAS „Latvijas Valsts ceļi” tika noslēgts pagājušā gada martā, savukārt būvdarbi par kopējo summu 3, 148 miljonu latu tika uzsākti pērn 9.maijā, paredzot iespēju pārtraukt remontdarbus ziemas laikā. Izbūve pabeigta šī gada 30.jūnijā.

12 Jūlijs

Vienības ielas rekonstrukcija Kārsavā - pabeigta

AS „Ceļu pārvalde” šī gada 12. jūlijā pabeigusi Vienības ielas rekonstrukcijas darbus Kārsavā. Līgums par ceļa remontdarbiem ar Kārsavas novada domi tika noslēgts šī gada aprīļa sākumā, paredzot remontdarbus par kopējo finansējumu 1,7 miljonu latu apmērā.

“Esam nosprauduši ambiciozu mērķi – kļūt par vadoši uzņēmumu ceļu būves nozarē, tādēļ ir būtiski katru pasūtījumu veikt kvalitatīvi un laikā. Esam gandarīti, ka pilsētas centrālās jeb Kārsavas ielas remontdarbus esam pabeiguši vairāk nekā 3 mēnešus pirms termiņa,” uzsver uzņēmuma valdes priekšsēdētājs.

Rekonstruējamā Vienības ielas posma kopējais garums bija 2,5 kilometri. Tās būvdarbi tika realizēti ar Eiropas Reģionālā attīstības fonda (ERAF) atbalstu. ERAF finansēja vairāk nekā 80% no kopējām projekta izmaksām, pārējos izdevumus sedza valsts un pašvaldība.

Būvniecības periods: 05.2011. - 07.2012.